søndag 12. oktober 2014

Prosjekt #18: Baby fotoshoot med lignende bilder av søsken

Hei!
Prosjektet i dag er egentlig mer et tips enn et prosjekt...

Da min datter var 5 måneder gammel fant jeg fram et hvit laken, saueskinn, hvite puter og pledd. Så fyret jeg i peisen for at hun ikke skulle fryse. 
Jeg har en dagslyslampe som er bra hvis man vil ta bilder inne. Den hjelper med å få skarpe bilder. I tillegg til den fant jeg fram så mye vanlige lamper jeg kunne bære for å ha mye lys som i et fotostudio. 
Så var det bare å knipse i vei. 
Ikke alle bilder ble skarpe men jeg fikk ganske mange fine. 
Et fikk lov å henge på veggen. 

Beklager at bildene er anonymiserte, men jeg ønsker ikke å vise barna mine på nettet...

Så kom lillebroren til verden og det er ikke lenge siden han ble 5 måneder. 
Jeg er så glad, at jeg tok meg igjen tid til å ta bilder av ham. 
Mens jeg holdt på skjønte jeg at han var like glad i å ta toene sine i munnen enn storesøsteren. 
Da måtte jeg bare prøve å få samme bildet med ham. 

 Synes det ble ganske likt og bra :-)
Hva synes dere? 

Nå henger begge bildene over stellebordet som står i et hjørne i stua. 


Dette er begynnelsen av en fin tradisjon. 
Jeg gleder meg allerede nå til neste mann og neste fotoshoot. Men alt til sin tid :-)

Klem
Basteljenta


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...