søndag 30. november 2014

Prosjekt #24: Bryllupsgave, berømte kjærestepar


Hei!

Jeg trengte en bryllupsgave som kunne lett sendes i posten og let litt på pinterest. Da finnes det jo utrolig masse flott inspirasjon.
Så kom jeg over disse fine plakatene med berømte kjærestepar skrivet på i fine fonter og så står navnene til brudeparet i midten.

Dette kommer opp når man googler "famous couple wedding gift"

Synes denne ideen er veldig flott og ikke minst fin å se på. Kanskje er det faktisk en gave folk har virkelig lyst å henge på veggen?
Jeg liker jo å leke med fonter og klarer meg rundt enkel layout så da var det bare å lage min egen versjon.
Min versjon skulle være litt mer personlig, derfor valgte jeg å legge et bilde av paret i bakgrunnen.
Og det er resultatet:
Bildet er anonymisert håper dere forstår...

Det er egentlig veldig fort gjort. Tror jeg skal gjøre det igjen til et bryllup jeg skal til i januar.
Hva synes dere? 

Klem
Basteljenta


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...