lørdag 29. november 2014

Prosjekt #23: Julebilde med belysning

Hei!

I dag begynte jeg for alvor med julepynting. Så gøy!
Da var det på tide å fullføre en DIY-prosjekt som jeg hadde planlagt lenge.
Det finnes en fantastisk tysk blogg som heter: gingeredthings.blogspot.de
Hun er bare så flink og har så mange flotte ideer.
En av dem syntes jeg passet enda bedre med juletema:


Det er altså et bilde med lyskjede bak. Utrolig stilig!
Så da for dere se min versjon...


Du trenger:

- IKEA Ribba ramme
- lyskjede med ca. 40 LED-lyspærer, gjerne med batteridrift
- A4 print som egner seg (min har jeg designet selv. Finnes på engelsk, tysk og norsk. Du kan laste ned her: NORSK, TYSK, ENGELSK)
- skrujern
- litt tape

Så gikk jeg frem:
(Bildene er ganske forklarende, så da skal jeg ikke skrive så mye...)







 Du trenger 2 utskrifter. En som mål til å lage hull og den andre legges oppå.



Husk å lime fast batteriene. Da er det lettere å skru på og av...







Likte du det?
Layouten kan lastes ned her:
NORSKTYSKENGELSK

 


Klem
Basteljenta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...