torsdag 6. november 2014

Prosjekt #21: Andy Warhol plakat, eller?

Hei dere,

av og til finnes det noen interiørtrender som tar helt av!
Som for eksempel Kay Bojesen sin ape eller de stripete vasene fra Kähler.


Og nå har det kommet en ny trend på veggene av interiørbloggerne:

Andy Warhol plakatene!

Tror de fleste av dere vet hvordan originalene ser ut...


De er utrolig fine og jeg kunne godt tenkt meg å ha en på veggen selv. Men etter at jeg har sett det så mange ganger ble jeg litt usikker. Dessuten tror jeg at de ikke kan bestilles på nettet og er dermed litt vanskelig å få tak i.

Så for alle dere som ønsker seg plakaten og ikke får tak i, har jeg laget et plagiat.

Håper dere liker det?






Hvis du vil ha et eller flere kan du laste dem ned som jpg eller pdf versjon gratis!
Du finner lenken her:

I never read what's written on posters.

JPG

I like fake things.

JPG

All is shitty.

JPG


Klem
Basteljenta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...